2015. április 26., vasárnap

Éles Attila - ha veled vagyok


... ha veled vagyok

Megváltozom, mikor veled vagyok.
Eltűnnek a gond szántotta nyomok,
mint tenger az éjjeli szélcsendben,
megnyugszik, kisimul zavart lelkem.

Ha veled vagyok, minden másképp van.
A vén tölgy messziről int boldogan,
régi ismerősként köszönt minket,
mert törzsébe véstük a nevünket.

Olyan más vagyok, ha együtt vagyunk,
virágillatúvá lesz a napunk.
Mindegy merre járunk, én azt érzem,
ketten andalgunk egy pipacsréten.

Mikor velem vagy, az annyira jó,
feledni tudom, hogy esik a hó.
A percek peregnek, mint dobütés,
nekem mégis mind csupa napsütés.

Mikor ketten vagyunk, nincs jobb annál,
belehalnék, ha végleg elhagynál.
Néha nem tudom mit is akarok,
szeretem magam, ha veled vagyok.


2 megjegyzés:

  1. "Jó,hogy én én vagyok.Jó,hogy te te vagy.De a legjobb,hogy mi mi vagyunk."/Pam Brown/:-) "Szeretlek,mert anélkül,hogy tudnék róla,ugyanazokat az érzelmeket váltod ki belőlem."/Francois Lelord/ :-) "Azzal,hogy szeretsz,igazolod a létezésemet;azzal,hogy szeretlek,igazolom mindkettőnk létezését."/Rákosi Sándor/ :-)...Szépeket...:-)Pá

    VálaszTörlés