2012. december 31., hétfő

Jószay Magdolna - Pár éve még


Pár éve még
nem tudhattad te sem,
mennyi tiszta szeretet
rejtőzik lelked mélyén.
Pár éve még
nem tudhattam én sem,
hogy élsz valahol a világ
bármely részén.
Pár éve még
nem hitted volna: nem kell
majd örökre, lelkileg is
magányosnak lenned.
Pár éve még
én sem tudtam, bízhatok-e
valakiben még ez életben,
s hogy majd éppen benned.
Pár éve még
nem tudhattuk, lehet-e,
merjünk-e a másikban hinni,
s táplálni a reményt.
Pár éve még
nem tudhattuk, egyszer majd
erősítjük s egymásnak adjuk
a túlélést, az esélyt.

1 megjegyzés:

  1. Én Édes Boldogságom . Istennek akire még szüksége van, megmenti,megtalálja a módját mi az ,amitől még élni akar tovább . A szívekbe szeretetet küld ,hogy elfelejtsük milyen a magány .Szép napot kívánok neked Szívem . Nagyon Szeretlek .

    VálaszTörlés