2012. március 26., hétfő

Miriam Scott - Megtisztult Szerelmem


Rég, a szívemet jégvirágok takarták,
Csillogó szemem, könnyeim marták,
A lelkem sötét fájó emlékek nyomták,
Testem fagyos volt, csókok nem borították.

Nekem a nyári napfény sem ragyogott,
Lábam járta, a köves göröngyös utakon,
Szívemben, a kést forgatták oly sokan,
Még soha, engem nem láttak boldognak,

De eljöttél Te hozzám, újjá születtem,
S én minden fájó emlékem, levetettem,
Minden foltos ruhám a tűzben elégettem,
Szememből, a keserű könnyem letöröltem.

Fogd a kezem kérlek, nagyon szorítsd,
Hallom, az ajkad engem nevemen szólít,
Csillogó szemmel nézünk ketten a holnapra,
Szívünk egybeforrt, tanunk rá a hold sugara.

S én hófehér ruhában állok most előtted,
Megtisztult szerelmem átnyújtom Neked,
Tudom, Te foltot rajtam már nem hagysz,
Mert mindig csak egyedül, Téged vártalak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése